2013. március 31., vasárnap

Hwangeumsan, sziklás tengerpart és havazás

Szombat reggel álmosan, de örömmel indultam ki Sport Complex-hez. Hwangeoumsan-nál már egyszer jártam, 2011-ben, a de sajnos azt a kirándulást elmosta az eső. Pont akkor jött a monszun... De most egész jó idő volt, és rendesen végigtudtuk járni a környéket. Nem húzós terep, de azért a sziklás tengerparton eléggé fárasztó menni. Viszonylag gyorsan megérkzetünk.
Érkezés után,  a ho-tteok árus bácsi... Iszonyat jó kaja :).
Hwangeumsan nem egy magas hegy, alig 200 méter :).
 A tavasz első jelei, illetve Vándormadár kedvenc virága.
Egyszerűen imádom fotózni a részleteket! Nem tudom, miért, de valahogy megragadnak. Sokan nem értenek engem, miért van ez. De szerintem ezzel nincs semmi baj! :)
A tengerpart... Sziklás-köves, nehéz rajta menni. A tenger szerintem nagyon hideg, bár volt egy srác, aki belement. Én erre egyelőre azt mondom: "Noooormális?", bár fogadjunk, hamarosan már meg fog szaporodni a "bátor emberek" száma. Én szerintem májusig nem leszek az a bizonyos "bátor ember", de ki tudja? höhö
Pihi a tengerparton, a gyönyörű sziklák között..
Az "Elefánt -szikla", amiről ez a tengerpart híres.
:) Ez annyira klassz! :)
 Egy kisebb barlang :)
Elég fárasztó volt, még lementünk vékony kötélen, meredek szakaszokon egy kisebb tengerparthoz, de aztán vissza kellett mászni. Elfáradtam a végére. Ezután egy kajáldába mentünk. A túra után iszonyat jó tengeri herkentyűs levest ettünk.Nem szeretem annyira a tésztás dolgokat, de ez a leves ízlett, az algákkal, kagylóval, rákkal.
Sirályok a tengerparton. Kaja után kimentem fotózni a tengerpartot, és a kagylókat. Hideg volt... Havazott is. Remélem, utoljára decemberig...
Hazafelé elég ronda dugók voltak... Ezen a részen az gyakran bedugulnak az utak... (Boryeong, Anymeondo környéke), ennek ellenére az utolsó órában már simán haladtunk...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése