2012. október 19., péntek

Pár feljegyzés

Elvoltunk egy két napos konferencián, Szöulban. Elég jól éreztem magam, előadást is tartottam. Bár izgultam, de elégedett vagyok. Nem lehettem olyan rossz, mivel a kollégáim elismerően vigyorogtak rám, és rázták meg a kezem, miután végre túlsetem rajta. De azt az idegességet, amit akkor éreztem, mikor kisétáltam a "pódiumra", nem felejtem el. A legtöbb prezi koreaiul volt, mi addig a saját dolgainkkal igyekeztünk foglalkozni. Egy régi baráttal (korábbi osztálytárssal) is összefutottunk, örültünk egymásnak. A kutatóintézet, ahol az egész konferencia volt, nagyon tetszett. Ezt komolyan mondom.

Egy valami nem tetszett: Az első nap volt egy közös vacsi, egy látszólag pöpec, sütögetős helyen. Azt mondták, disznóhús lesz, kiderült, marhát rendeltek. Megoldódott a szitu nagyjából, de  azért a felszolgálók elég arrogánsak voltak, sütött róluk a xenofóbia (szerencsére ritkán tapasztaltam ilyent, de néha előfordultak kisebb dolgok)... Én meg nem akartam úgy enni, hogy a kollégáim, akikkel nagyon jól kijövök, vallási okokból nem ehetnek marhát (hinduk). Szóval samgyopsalt ettünk, de mikor még egy adagor akartunk rendelni, mondták, elfogyott.  

...csak mert szép...


A konferencia végén nyereményeket sorsoltak ki. Kollégám kitalálta, hogy több lapot betesz a nevünkkel (2 vagy 3), nagyobb eséllyel nyerünk rajta. Volt, aki még élelmesebb volt, vagy 10 lapot készített a saját, vagy épp a haverjai, munkatársai nevével. Persze kiderült a turpisság, többség lebukott, csak egy nyereményt kaphatott minden nyertes. Dehát növeltük az esélyt :). Kollégáimmal mi is nyertünk egy-egy csomagot. Az enyémben tusfürdő-testápoló volt, aminek örültem. Rendes volt az indiai sráctól, ha már az ajándék étolajamat neki adtam (én nem tudom használni, mivel jelenlegi fészkem főzési lehetőségei már ezerszer mondom, limitáltak. Neki nagyobb szüksége van rá)

Egy madaras "aranyköpés"
Én: Tegnap egy fekete nadrág és blúz volt rajtam.
Anyu: Akkor tegnap varjú voltál.
Én: Nyugi, Anyu, ma pingvinnek öltöztem!!! (fekete nadrágkosztüm, fehér blúzzal)

Na alszom, holnap korán kell kelni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése