2012. október 11., csütörtök

Jövő héten pénteken még egy prezi...

Ez a kép tetszik: Balról jobbra: Prezentáció: 1. Ahogy az alattam lévő diákok hiszik... 2. Ahogy az osztályátrsaim gondolják... 3. Amit a szóleim gondolnak róla... 4. Amit a főnököm gondol rólam (ez a legjobb, a szamaras) 5. Ahogy én hiszem (ez nem nyert hangszórót, ezt már kinőttem) 6. Ahogy valóban csinálom (azt hiszem, ebből is kinőttem)
Nem tudom, de ezen sokat röhögtem. Most hullafáradt vagyok, de várom a hétvégét.Fura, hétvégén még trikóban nyomtam végig a túrát, most pedig már elkel a hosszujjú felső. Sőt, a bőrkabátot is meg mertem kockáztatni, hasznosnak tűnt. Nem mintha bánnám :). Viszont az új bőrkabátomat -okulva az elődjével történtekből - nem merem betenni a szekrénybe, pedig kitisztítottam azt... Lehet, hogy már nem lenne gond, de biztos ami biztos. Okulván az tavalyiakból, megfogadtam, többé nem fogok páraelszívó dobozokat venni!! Idén sem lett semminek poshadt szaga a három hét távollét után. Koleszban nagy előny, hogy elég jó a szigetelés (2007ben nyitották meg-pletykák szerint), van légkondi...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése