2012. október 8., hétfő

Jujj...

Holnap prezi... Izgulok!!! Egy hetes munkám volt ennek az összeállítása... Jó látni a végerdményt. :)

Jejenleg jól érzem magam, ezt bátran ki merem jelenteni. A hétvégén nagyon jól éreztem magam, kissé elvette az idegességemet. Láttam két csodálatos hegységet, klassz társasággal. Kellenek ezek a hétvégi kiruccanások. Spirituálisan megtisztít, megerősít. Egy plusz értelmet ad az ittlétemnek.

Egyik egyetemi évfolyamtársam, aki kis időt külföldön töltött, beszámolt róla, hogy a helyi emberek nem nagyon járnak a helyi nevezetességet, szép dolgokat megnézni. Én is így voltam otthon, most pedig egyszerűen élvezem, hogy utazhatok. Nem tudom, mi ennek a "kémiája"... De várom a hétvégét. Jinju, a lampionos fesztivál, illetve Gayasan. De most izgulok! Jujj!! :S

Hát, most kész vagyok. Tegnap este kedves új szobatársam hazaért. Én lefeküdtem, elaludtam. Erre egy kis idő múlva arra riadok föl, hogy a szemközti szobában a kínai csajok visítoznak (félreértést elkerülvén, rohadt hangosan dumáltak). Kinyitotta az ajtót... Nem egy pillanatra, hanem kitárta, és úgy hagyta. Én dühösen fölkeltem, jeleztem neki, csukja be....Nemár, hogy én legyek az összeférhetetlen, meg önző, hogy nem tudok zajban aludni. Más sem örülne az ilyennek. Ez egy kolesz, és bakker, itt tekintettel kell lenni arra, hogy a másik alszik...    Én sem hallgatok Metallicát teljes hangerővel, mivel zavarnék másokat.... Szóval most morci vagyok... :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése