2012. október 30., kedd

Halloween van ma. Mindenszentek. Még egy zombival sem találkoztam. Majd ma jobban figyelek :).

 Rohadt jó arra ébredni, hogy a szobatársad hazatér egy túl jól sikerült buli után... A koreaiakról tudni kell, hogy szeretnek inni, de nem nagyon bírják a piát. Meséltem már arról, mikor reggel észrevettem, valaki összeokádta a koleszban a lépcsőt. Egyszer azt hallottam, az alkohol-dehidrogenáz enzimük nem működik rendesen. Vasárnap, mikor túra után mentünk a metróhoz, akkor is láttam egy fószert, aki a virágládáknak dőlt, és mozdulatlanul feküdt. Tudom, otthon  is gyakran előfordul az ilyen. Azt hallottam, vasárnap reggelenként Hongde (Gangnam, Itaewon) teli van utcán fetrengő, józanodó fiatalokkal. Vicces lehet... Egyszer valaki mesélt egy angoltanárról, aki utolsó koreai napján úgy berúgott, hogy nem talált haza, és az utcán aludt, valaki meg kirabolta, elvitte a készpénzét, kameráját... Gáz...


Hűl az idő, már elkezdtem fázni...  Ha futok, mozgok, akkor minden rendben van, élvezem a fizikai aktivitást. De a laborban már megint hideg van...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése