2012. október 2., kedd

Azt hiszem...

....a szektások lerázására a határozottság hasznos módszer. Ma is leugrottam valamiért az egyik boltba, és megállított három csaj a szokásos dumával. "Egy kérőívet akarunk kitölteni veled". Erre én: "Milyen ügyben?". Erre ők: "Heavenly Mother"- Mire én határozottan, szinte bunkón: "Nem érdekel a Heavanly Mother, értitek?" és elsétáltam. Azt hiszem, ezeknél ez a célra vezető, különben úgy rá tudnak tapadni az emberre, hogy nem emberi. Elég sok rosszat olvastam erről a gyülekezetről (Asszonyok hagyták el a családjukat, költöztek be a templomba, hogy várják az eljövendő Jézust...). Szóval még egyszer mondom, tessék őket kerülni. Ha nem, a végén az ember pislant egyet, és kinn áll az utcán egy Bibliával, és várja a leendő balekokat... El tudom képzelni, hogy képesek a szektavezetők ülni az ember szabadidején...

2 megjegyzés:

  1. Szörnyű! A szektásokkal itthon is meggyűlik az ember baja, legalábbis az enyém. Kisvárosban élek, de rendszeresen felbukkannak, becsöngetnek, benyomulnak a lakásokba, leszólítják az embereket az utcán,... Előszeretettel érdeklődnek magányos, idős, fogyatékos emberek után a járókelőktől. Nagyon tudom szánni őket, jó nagy átverés áldozatai szerencsétlenek. Pár hónapja szúrtam ki legutóbb két penészvirág térítőt az éppen üres utcán, bevallom, elbújtam egy bokorba és megvártam, míg eltűnnek. :D :D

    VálaszTörlés
  2. Ez jó :). Otthon sem szeretem őket. Járok itt, Koreában egy gyülekezetbe, de ők szerencsére normálisak. De inkább mondd meg nekik, hogy nem érdekel, szálljanak le rólad! :). Az, hogy benyomulnak a lakásba, az már bűnetetednő lenne szerintem :) :)

    VálaszTörlés