2012. június 13., szerda

Tömik a majmot...

Pizzaevő versenyt rendeztek pár undergraduate-s diáknak (Főnököm, és egy másik prof). Láttam a "nagy mérkőzés" végét, úgy csámcsogtak, hogy a malacok is kikérték volna az összehasonlítást... (Tudom, itt, Ázsiában más a csámcsogás jelentése, épp ellenkezője, mint otthon, de akkor sem fogom ezt majmolni) A győztes betolt egy egész nagy pizzát... Rossz rágondolni, még kiéhezve sem jó az ilyen. Enni jó, de ilyen versenyen nem tudnék részt venni... Nekem két szelet is elég szokott lenni, ok. ha kajás vagyok, három... Persze a maradékot eltakarítottuk mi -a koreai pizza és pár fast food (ami nem összetévesztendő a pajeon-nal) sajnos túl jó. Persze én magamtól nem eszem ilyent, csak ha néha laboros kollektív kajálás van, akkor...

2 megjegyzés:

  1. Amúgy csámcsogva más az étel íze, szerintem mert az ízlelőbimbókhoz oxigént juttat a csámcsogó. :)

    VálaszTörlés
  2. Lehet, ezt nem tudom:). Tudom, kulturális különbség. Nekem még mindig a disznókat juttatja eszembe a rokonainknál... Csámcsogás, fog-és orrszívás, amiket máig is utálok itt... :S. De tök vicces, nálunk az az illetlenség, ha csámcosgunk, mert úgy eszünk, mint a cocák. Itt meg az az illetlenség, hogy nem csámcsogsz, mivel azt jelenti, nem ízlik a kaja... (szerencsére kollégáim és a nemzetközibb beállítottagúbb koreai ismerősem nem csinálják :) )

    VálaszTörlés