2012. június 19., kedd

Nagy kedvenc. Klasszikus :)

Ehhez nem fűzök hozzá semmit. Csak annyit: egyik kedvenc dalom :). Végülis, ide Bundangba nem érkezett még meg a monszun. Szombaton könyörgöm, ne essen!!!! :)
 Ezredjére állapítom meg, telik az idő... Bakker, már több, mint két és fél éve, hogy felszállt velem először a szöuli gép. Nem bántam meg. Örülök, hogy kijöttem, még mindig, hogy nem vagyok beteg, hogy tudom csinálni a dolgaimat. Boldog vagyok amiatt is, hogy Szüleim a sok buktató ellenére végig mellettem álltak, és támogatták ezen tervemet. Ez főleg amiatt érdekes, hogy érettségiig tipikus túlféltett gyerek voltam.(ennek ellenére elfogadták, mikor érettségi után Pestre mentem továbbtanulni). Annak is csak örülni tudok, hogy rengeteg kedves, rendes embert ismertem meg, akikről tényleg tudom, kedvelnek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése