2012. június 20., szerda

Nyár!!!

Szépjóreggelt, emberek! Itt a csillagászati nyár!
Tudom, a tacsik nem illenek ide, de legalább jópofa kép :)
Olyan meleg szokott mostanában lenni... Egy jó nagy hócsatával fantáziálok jelenleg... Meg havas Seoraksannal, bár ez most nem jön össze. Jövő télen viszont elmegyek akkor is...:) Egyelőre örülök, mint kismajom a farkának, hogy nincs itt még a monszun, napos -meleg idő van. Afféle magyar nyár -típusó nyár, amihez otthon szoktam.
 Tegnap prezink volt. Vicces volt összezanzásítva elmondani az egész eddigi melómat, amire kb. fél óra kellene (hogy mindent, rendesen elmondjak, szelektálni pedig se időm, se kedvem nem volt. De a védésre menni fog az tuti!). Tíz-tizenöt percem volt az egészre... Eléggé lemerített a dolog, de elég jól összehoztam a körülményekhez képest.  Elmentem járni egyet, Szobatársam jött szembe egy nagy doboz paradicsommal. Én rákívántam ezen zöldségre (nekem akkor is zöldség marad a paradicsom), vettem is (hosszúkás koktélparadicsom) iszonyat jó! Azt hiszem, a szombati kircsire is viszek egy kis dobozzal, folyadék-utánpótlás ürügyén.
Labortábla, ahová elvileg a kísérletek meneteit kellene felírni. De néha pár "műalkotás" is kerül rá, hehehe.
Szerelmes pandák...
 Nyúl Péter, Mardel (Süsükeselyűk, hehehe), majomgyilkosság... No comment
 Egyszer megjegyeztem a srácoknak: "Ti, koreaiak olyan hangosak vagytok" -persze nemcsak rájuk értettem, hanem általában a koreaiakra. Röhögtek "Tudjuk"... Hát  én általában a koreaiakat értettem, nem(csak) róluk beszéltem. A nyelv hangzásával még most sem barátkoztam meg. (ezt nem mondtam) Akoreai lányok konkrétan visítoznak beszéd helyett... Lehet, azt hiszik, nőies, de szerintem tökre nem az, inkább közönséges.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése