2012. április 30., hétfő

Agymenések megint

A bad decision, situation, mistake can increase the "clever" people around us.

In case of emergency, people sometimes looking for the scapegoat, not the resolution.

There are several people in our life, who graduated as dream-breaker in secret.

Hahaha, cool wisdoms. Just life experiences:).

 Egyik fejezetemet véletlenül kitöröltem, elnézést miatta. Egy kedves olvasóm kommentelte, most válaszolok: "Köszönöm szépen! A magnóliás kép több, mint két hete készült Gyeongjuban, a híres Bulguksa buddhista templomban. A Queen és Whitesnake jó zenekarok, szívesen hallgatom őket. A Calling-ot sajnos nem ismerem, de majd rákeresek."

Még beteg vagyok, de már gyógyulgatok. Köhögni már tudok, szombaton annyira fájt a torkom, hogy még az sem ment rendesen. Őrületesen meleg van, már most, május elején!  Úristen, mi lesz velünk júliusban...

Lehet, nyáron benn leszünk a TV-ben, de még nem biztos. Egy tudományos műsor keretén belül. Már egyszer, mikor 2010 októberében a Seoraksanon mentünk végig, elkísért minket a KBS2 stábja. Két hétre rá adták le a felvételt, de nem láttam azóta sem.


Még valami: Régen azt hittem, az ajumák azért viselnek hatalmas napellenzőket ("ajuma hat" köznyelven) nyáron, mivel nem akarnak bőrrákot kapni. Most kiderült, nem a bőrrák, hanem a barnulás ellen véd ez a bizonyos napelemző. Ugyanis még itt, és Kínában is tartja magát az a középkori nézet, hogy a fehér bőrű nők a magasabb társadalmi osztályba tartoznak...Vagy a fehér bőr a szépség jele...
  Miért baj az, ha haza szeretnék menni nyáron három hétre, főleg egy hivatalos dolog miatt, amihez idő kell? Link alak vagyok emiatt??? Egy éve nem voltam otthon lassan, tavaly augusztus óta, ha kimozdultam, akkor hétvége, vagy ünnepnap volt!!!

2 megjegyzés: