2012. április 1., vasárnap

Napfelkelte és Jinahe

Ez a dal Szüleimnek és nekem is tetszik. Igazából a január elseji fejezetbe (már az azonos cím miatt is) kellett volna betenni. De ide is illik, hiszen napfelkeltét csodáltunk meg a tengerparton. Nekem a reggel során az Omega ezen örökzöldje járt az agyamba.


Szóval a sztori folytatása: Másnap reggel egyik csajjal korán kipattantunk az ágyból, és Warren vezetésével fölmentünk egy kis dombra. Megint kevesen vállalkoztunk erre, gondolom a többieknek nem erősségük a korán kelés. Vízzel megint nem sikerült készülnöm, emiatt eléggé fárasztó volt a fölfele menet (nem volt vízautomata, csapvíz Koreában nem iható). Nem másztunk sokat, gyorsan felértünk egy kis sziklára, ahol vártunk. Gyorsan előbukkant a Napocska, alig 10 perc várakozás után.
Elég hideg volt, de Warren szerint ez az egyfajta "jó hideg". Ami állítólag "megszépíti" az embert. Mikor fölkelt a Nap, másztunk le. A visszafele séta során volt megvolt az érzés, mintha Horvátországba ugrottam volna le egy hétvégére, a kissé mediterrán növényzet miatt.
A szálláshoz visszatérve Warren és Adam berohantak a tengerbe "tököt fagyasztani"XD. Ahhoz képest, hogy hideg volt, elég sokáig benne voltak a vízbe XD. Ami engem illet, rázott a hideg, még két réteg pulcsiban is. Közben pedig szakadtam a röhögéstől... De későbbi beszámolókból tudom, hogy dideregve rohantak a szobába a zuhany alá! A többiek először nem hittek nekem, csak akkor, mikor megmutattam nekik a fotót.
A reggelivel való bajlódás után irány a busz, ahol menthetetlenül elaludt a banda nagy része. Egy szép tengerparton azért megálltunk.
Hosszas buszozás után Jinhae-ben, a hadihajóknál kötöttünk ki. Annyira engem nem érdekeltek, de a régi típusú hajó tetszett. Azután végre irány a város, a tavaszi virágok fesztváljának területe. SeRok és én ettünk némi húst (kicsit hasonlított a jeju-i fekete malacra az egész tálalás). Kaptunk a húshoz többféle side dish-t és tofus-zöldséges szójalevest. Minden nagyon jól el volt készítve, és az árak is korrektnek bizonyultak.Még elég kezdetleges volt a fák állapota, de azért már kezdeményeket láttunk :D. Szerintem szerencsésebb voltam, mint Minakshi, aki egy héttel ezelőtt jött le, de még semmi sem volt itt.

Nárciszok :).Torony, ahonnan szép kilátás nyílt a városra. :)
"Sikló" a hegyre fel. Mi a lépcsőt választottuk, bár SeRok tiltakozott, de Warrenékkal meggyőztük.

Macik!! :D Az ágon heverő medve különösen tetszett! :)Csak mert aranyos:)
A fesztivál területén ki lehetett próbálni különféle játékokat :D. Élveztük. Egy régi ismerősöm különösen, mindig bíztatott minket, próbáljunk ki minél több dolgot. Nyert ő is egy jojót (ezt SeRok-nak adta), egy Hello Kitty-t (Ezt nekem adta, mivel kiröhögtem miatte :). Nem vagyok Hello Kitty -fan, de örültem neki).
Sajnos hamarosan eljött a fél négy, az indulás időpontja. Siettünk vissza, a megmosolyogtuk a lovas szekereket, amiken zene szólt, néha magnón imitálták a lónyerítést (istenem, de sajnálom a szegény pacikat :S). Már mindeki ott várt, sokan nyeremény-plüssállatokkal gazdagodva. Hosszú, de dugómentes utunk volt, csak második pihenő után dugultunk be kicsit.
Első megálló, a "csámve" -vel. Ez a vidék híres a csámve dinnyéről.
Bolondok napja... Otthon laptopomat is harmadjára sikerült elindítanom, mivel lefagyott indulás után (nem töltötte be, amiket be kell töltenie, és így meg nem lehetett használni)... De most már rendesen megy. Üzenem a sorsnak, hogy tudom, jó viccelődni, de az ilyen tréfák egyáltalán nem viccesek!!!! Ennek ellenére szeretnék köszönetet mondani neki, hogy ilyen szép tavaszi hétvégével ajándékozott meg! Két hét múlva Gyeongju! Már várom :). Fülcimpámon is elmúlt a gyulladás, tehát újra tehetek fülbevalót. De mi a túróért akar kidobni az ágy hajnali ötkor???

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése