2012. április 19., csütörtök

Csak két kép...

Pihent agy... Most a káosz teljes... mindjárt sétálok egyet, talán jobb lesz. Viszot előkerült két poénos kép a múlt heti Gyeongju-ról :)

Első, épp Mummu király sírjánál vagyunk. A srácokkal kövekkel próbáljuk megcélozni a tengeri sziklákat. Nekem olyan fejem van, mintha a tengerbe készülnék köpni.... Nem is, így nem akartam a tengert szennyezni.... (máshogy sem) hehehehehehehehehehehehehehe

Másik kép egy saját kép, elég népszerű volt a képtárban. A bácsik arckifejezése mindet visz, nem?? Vagy a tipikus "hülye turisták"-típusú tekintet. Másik értelmezés szerint minél jobban akarnak kinézni a fotón. Éljenek a spontán fotók!!!!!! :)
Holnap tessék nekem szurkolni, hogy minél jobbra írjam meg a vizsgát!!!! :))))

Este fél 8: Segíítsééég!!! Közérzetem a bányászvarangy tompora alatt... Azt sem tudom, mihez fogjak, mit nézzek át... Egyszerre érzem, hogy vágom az egészet, meg hogy gyík vagyok ehhez... Legszívesebben az élő fába is belekötnék... ÁÁÁÁH!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése