2012. április 15., vasárnap

Gyeongju

Tegnap megérkeztem Gyeongjuból. Eseményekben gazdag, mozgalmas hétvégén vagyok túl. Elnézést, ha kések a beszámolóval, de most tanulok is, tudjátok, szombaton vizsgázom. Mielőtt rám sütnék az emberek, hogy trehány, meg link alak vagyok, el kell mondanom valamit. Kellett ez a két napos kikapcsolódás, mivel feltöltött, helyreállította az egyensúlyt. Nem magyarázom a bizonyítványt, de azért szemétség volt a sulitól, hogy későn szólt. ELTE-n, a záróvizsga esetén tudtuk előre, mikor, hogyan. Emlékszem, már harmad-negyedévesen tudtam pár dolgot a záróvizsgáról. Itt meg derült égből villámcsapásként jött "Ja és most április 21én le kell tenned most a záróvizsgát, mivel megvan a megfelelő mennyiségű kredited"- hát köszi, hogy szóltok...
 Gyeongjura visszatérve, nagy élmény volt, a cseresznyefák -és egyéb más tavaszi növények- már teljesen kivirágoztak, amik nagyon megszépítették az amúgy hangulatos, kulturális és történelmi emlékekkel teli várost. Mondjuk a buddhista szentélyeket a végére kicsit sokallottam. Szeretem a buddhista kulturát, de egyik haverommal röhögtünk a vége felé, hogy egy darabig nem megyünk Buddha-templom közlébe, hihihihihihi!Volt pár ismerős, jó fej ember, de lényegével kevesebb. Mindegy, megtaláltam a társaságomat mindig.
Nem volt ez a kirándulás olyan jó, mint a két héttel ezelőtti Jihae, de jól éreztem magam.Talán a vizsga miatti stressz is közre játszott, hogy nem voltam kellően oldott (Amikor Jinhae-re mentünk, akkor még nem tudtam a baljós árnyakról, hihihi). Ennek ellenére kellett, hogy ne egy idegbetegként írjam meg szombaton a dolgozatokat...
Előzetesen azonban két dolgot megosztok veletek, amiket láttam, és nem álltam meg röhögés nélkül. 
Pülss- kaki... :) Ezek a koreaiak ki tudnak találni mindenféle marhaságot, ami üzlet... Én meghaltam a röhögéstől, mikor feltűnt. Nem, nem vettem meg, nem is volt táska nálam akkor épp.
Másik pedig a fallikus pia, állítólag rizsbor-a kupakra egy pénisz alakú porcelán dekorációt raktak, hihihihihihi! Először nem hittem a szememnek, de aztán kiderült, jól látok... Nem semmi, ugye??? Hazaút előtt láttuk, mondanom sem kell, a banda tagjai felvásárolták a bolt készletét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése