2012. április 26., csütörtök

Reggel....

...a szobában lévő frigó szívbajt tudja hozni rám, gyakran azt hiszem, hogy a gépemnek van gyanús hangja, de kiderül, az biza a hűtő. Azt álmodtam Pesten voltam, találkozót beszéltem meg egy régi baráttal, és megfeledkeztem róla. Majd gondolkodtam, hogy tegyem jóvá, mert haragudott rám. Bezzeg telefonon nem hívott, hogy hol vagy meg hasonló... Pedig tudta a számom... Csak egy álom volt, de nagyon megviselt....:( Nem szeretek megbántani embereket, vagy csalódást okozni nekik, még álmomban sem, nemhogy valóságban. Akkor nekem is napokig rossz kedvem van.
 Tegnap olvastam ezt a Demotiválón "Kérlek, jobban b***d be az ajtót, mert nem biztos, hogy mindenki felébredt rá. Köszi", -röhögtem egyet rajta. Hát, szívesen kitennék ilyent a WC ajtóra, egyik szobatársamra célozva. De ez magyarul lenne poén, ha magyar koleszról lenne szó, akkor tuti értenék. Így biztos nem. Mindenesetre valamit ki fogok találni, megoldás kell, mert már a tököm teli van vele, hogy éjjel egykor meg éjfélkor a becsapódó WC ajtóra kelek...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése