2012. április 6., péntek

Húsvét

KELLEMES HÚSVÉTI ÜNNEPEKET  VALAMENNYI KEDVES ISMERŐSÖMNEK, ÉS OLVASÓIMNAK IS!!!
HAPPY EASTER TO MY DEAR FRIENDS!!!
 Skacok, hol szereztétek a tojásokat? Szóval a "húsvéti nyuszik" ma délután megjöttek, és kaptam tőlük én is egyet. "Eva, tojás" :D. Idén megint nem festettem... Majd ha visszatérek Európába, akkor majd újra kezdem. De az még odébb van. Mindenesetre kicsit hiányzik az ünnepi fíling. A családom, a rokonság, a kissé ünnepibb hangulat. Bevallom, az otthoni kaják is. Na tessék, megint a honvágy-duma :S. Koreában nem festik a főtt tojásokat, színes matricákat raknak rá -gyakran keresztény "Jézus feltámadt!"-szöveggel.A srácoknak már meséltem, hogy mi hogyan festjük őket, erre ők azt mondták, hogy azért, mert a koreaiak túl lusták ehhez. Bár szerintem az is itt van, hogy Korea nem egy keresztény alapú ország...
 A nándis tojásaimról már tavaly írtam. Utolsó évemben, húsvét előtti héten rám jött a tojásfestési láz, és nagy boldogan fújtam ki a tojásokat, és festettem is őket. A kertből csórt aranycserjére akasztottam (Zita és Emese örültek neki, mivel ők is szerettek néha alkotni). Végzős egyetemista koromban, és a kiutazásom előtti stádiumban párszor elkapott a "kreatív szellem", Néha most is, de nem mindig tudom kielégíteni. Azért igyekszem. Anyuval egyszer színeztük hagymalével a főtt tojást, eperlevél-lenyomattal, de többre nem emékszem-hogy büdi volt-e egyáltalán, még arra sem. Bár nyilvánvaló, igen. :D.
 Szóval kívánok kellemes húsvéti ünnepeket mindenkinek-AZAZ BOLDOG NYULAT!!! Hamarosan nyílnak a cseresznyefák- Gyeongju jövő héten! Na tanulok még kicsit, aztán megyek istentiszteletre... hogy legyen egy kis ünnepi hangulat.

1 megjegyzés: