2013. november 17., vasárnap

Szél és hideg a Gayasan csúcsán

Nyolc a banda egy része elindult: A többség a Haiensa-hoz ment, de én azt már láttam, inkább a hegycsúcs érdeket. Heten indultunk, de négyen föladták... Megérte felmenni, a hideg és a szél ellenére is...
Nyújtás...



 Eléggé fújt a szél, hideg volt, de azért megérte!!!




 Haiensa...



Az út hazafelé hosszú volt. Dajeon-nál álltunk meg, eredetileg fél órára, de tankolási problémák miatt több, mint egy óra lett belőle... Addig nevettem kicsit az ajummákon, akik trot-ra buliztak a lemezbolt előtt (heheh). Cheonnan és Pyeongtek között szörnyű dugók voltak, a féknyikorgás idegesítő volt. De aztán kikeveredtünk belőle. Egyik ismerősöm annyira fanatikus volt, hogy misére akart este 9 körül menni... Én helyében nem tettem volna. Ugyanis az egy dolog, hogy fáradt voltam, másnap meló. De ami még nyomósabb ok: büdösnek éreztem magam. Ezen a hétvégén a "ne fürgyé le" üzemmód lépett érvénybe. Nem lehetett kulturáltan zuhanyozni, és én meg túl koszosnak büdösnek éreztem magam ilyen dolgokhoz...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése