2013. november 17., vasárnap

Szállás a Hainsa-hoz közel

Szóval a buszban aludtam egy órát, de szerintem a banda 90%a is. Azért a két óra alvás után 8-9 órás túrát teljesíteni azért nem semmi. Megérkeztünk a Gayasan Nemzeti Parkba, ahol a híres Haiensa is van. A buddhista szentély melletti faluban aludtunk, ahol cuki házak voltak, falfestményekkel...

Csak ez a kemence-féleség zavart kicsit: ugyanis ijesztő volt, amikor kicsaptak a lángok, ha fel akartam menni a lépcsőn...
Vacsorafőzés: húst és zöldséget sütöttünk..
Kaja...
Egy darabig lógtam a többiekkel, akik iszogattak, dumáltunk, ökörködtünk, de mivel Warren ijesztgetett a korán keléssel, lefeküdtem. A szobánkban lévő koreai pasas TV-zett, valami koreai szappanoperát nézett, jó sok drámával, hegedű-aláfestéssel... Egy darabig próbáltam aludni, de hamar elszakadt a cérna, kértem, kapcsolja ki. Szerencsére levette a hangot, gyorsan elaludtam. Egy másik ember állítólag horkolt.
Hajnalban esett az eső, tehát a korai túrából nem lett semmi. Elállt szerencsére reggelre. Még visszamentem pihenni, de az illető ürge tényleg úgy horkolt, mintha a medvéket akarná elijeszteni... Nem tudom, sátorban alvás esetén mit szólnának hozzá a macik... Mikor panaszkodtam erről egyik srácnak: "El tudom képzelni, milyen fáradt lehettél, ha tudtál a horkolás mellett aludni"... A banda nagy része éjjel norebangozott vagy épp vedelt. Tehát sokan másnaposok voltak-én csak a fáradság miatt!!!
Reggeliztünk, mogyoróvajat, krumplit, tojást, stb, majd elindultunk. Vagy a Haiensa-ba, vagy pedig a hegycsúcsra...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése