2013. november 2., szombat

Őszi színek egy esős-ködös szombaton...

A Daedunsan -on jártam már három éve. Most is oda mentünk, dugó volt rendesen elfele. Már rosszul éreztem magam kicsit a buszon, mire megérkeztünk. A friss levegő rendbe tett. Rengeteg ember ment ki a természetbe, hatalmas tömeg volt. 

 Ráadásul az eső is megeredt, tehát  "nagyon örültem"...
 A híres híd, itt végre elállt az eső, de köd az volt rendesen. Szomorú voltam, mivel a kilátást most sem élvezhettük...
 Művészfotó...
 A híres lépcső! :)

 Elég rövid túra volt, itt már a műúton vagyunk. A levél illik a dzsekimhez :)
Egyik srác elesett, elég rondán beverte a combját, nehezen tudott menni. Remélem, hamar rendbe jön! Két busszal mentünk, és 88 embert összetartani nagyon nehéz dió volt... Elég sokat kellett várni a társaság felére. Egy sütögetős étterembe mentünk. Bár marhahúst ritkán eszem (bulgogival volt pár rossz tapasztalatom, hamburgerhústól meg herótom van.), de a pácolt hús itt nagyon finom volt! Egyik haverom szerint sojuval az igazi, de most - a főleg disszertációm miatt - a "nem iszom" üzemmódon vagyok (nem röhögni, most tényleg nem kívánom a piát, még a makgolit sem). Eredetileg két adagot rendeltünk volna, de csak egyet kaptunk meg. Nekem elég volt, és úgy látom a többieknek is, ráadásul kevesebbet kellett érte fizetni (az igazi marhahús Koreában drága). Elég későn értünk haza. Rendesek voltak a banda tagjai, hogy megálltak Jukjeon-nál, így közvetlen metróval hazajutottam. Az a haverom is leszállt, aki megsérült, együtt elmentünk oda, ahol taxit tud fogni hazáig. Remélem, meggyógyul, mielőbb :). 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése