2013. január 27., vasárnap

Taebaksan Snow Festival

Már egyszer láttam ezt a hószobor-kiállítást. Most is nagy élmény volt! A túra jó volt, bár a csúcson szétfagytunk! Utolsó percben döntöttem, nekem most ez a hétvége kell. Eléggé ki voltam készülve lelkileg. Azok a bizonyos "kis dolgok" okozták ezt a dolgot, amik egy idő után kiborítják a bilit. Nem bántam meg, mivel egy klassz hétvégém volt, ki is síeltem magamból a feszültséget. Majd írok részletesen, ha lesz rá kapacitás, most teszek fel pár fotót!
Szóval szombat reggel korán indultam. Volt egy tervem, hogy kimegyek Yongsan-ra, hogy minél jobb helyem legyen, de végül csak Express Bus Terminal lett belőle. De így sem jártam rosszul. Örömmel másztam át a korláton, mikor megláttam a buszt! Az út hosszú volt, dél körül volt, mire megérkeztünk. Mivel akkora tömeg volt, sokan elindultunk a csúcs felé!
Ilyen mély volt  a hó! Útközben láttunk egy mosómedvét is... Lehet, hogy most ébredt föl, és nem "esett le" neki, hogy turisták vannak a környéken! Még élőben nem láttam mosómacit! -állatkertben csak.
 Mivel akkora tömeg volt a fesztivál területén, páran elmentünk túrázni.Ilyen mély volt a hó! :)
A csúcson! Fölmászott  a kőhalomra! Lemászás már nehezebben ment neki... :)
Itt már voltam egyszer, de örültem, hogy visszajöhettem. Taebaksan egy spirituális hegy, amit imádok! Az a hegy, ami kicsit "feltölti az embert energiával". A háttérben lévő csúcson karácsony előtt jártunk.
Téli fák! :)
Gyorsan leértünk a fesztivál területére. Warren tél-mániája még mindig megvan! :)
 PSY-vel pózolván! Gangnam-style-t mímelvén! :)
Pár hószobor...


Jégkunyhó!


Ezek a hószobrok klasszak. De a fesztiválok engem annyira nem vonzanak. Azaz élvezem őket, de elég tömegiszonyom van. Csak mértékkel tudom az ilyent élvezni, be kell vallanom. Szeretem a látványt, az érdekes, szép dolgokat. De szívesebben túrázom :). Én ilyen vagyok! "Outdoor person". 
Ilyenkor kívánom, lennék pasi... A női WC-nél nagy a sor! :(
Sétáltunk vissza a buszhoz. Telihold, tipikus "jó hideggel". Élveztem ezt a sétát. A buszban, szállásfelé!

Esti buli!!! :) Tök király szállásunk volt, a sípályákhoz közel, gyönyörű kilátással!
 Megy a buli!!! :)
Sajnos keveset aludtunk, pedig ki akartam magam pihenni... Reggel, ez a látvány fogadott minket!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése