2013. január 16., szerda

Káosz

Elég fáradt vagyok. Kicsit "összejöttek" a dolgok most. Nincs baj, csak sok a teendő, feltorlódtak kicsit a dolgok. Egyik éjjel azt álmodtam, hogy még mindig csinálom a kísérletet... A koleszban volt az a műszer, amivel dolgoztam... Jujj, elég durva, nem szeretjük az ilyen álmokat. Szombaton akkor is kieresztem a gőzt, megyünk Chuncheonba! Sajnos ez az egy nap szünnap kell, hogy "hatékony" maradjak.
Ez annyira jó! :) :)

Egyébként örülök, hamarosan két ember is visszatér, akik hiányoznak! :). Lassan 28 leszek... (ok, ázsiai idő szerint 29, de nem öregítem magam) Fura, tök gyorsan letelt ez az egy év. Másrészt pedig lassan. Voltak pillanatok, mikor az idő a reumás csigával vetekedett... Máskor pedig a TGV (ok, KTX, ha már Koreában vagyunk) vonatokat is lehagyta volna :). 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése