2013. január 1., kedd

Észak-koreai falu -viszontagságos hazaút

Végezetül Seokcho-ba mentünk, ahol egy észak-koreai menekültek által létrehozott rezervátumot néztünk meg. Az egyik említésre méltó dolog ez a "komp" volt, amit emberek hajtanak, kötél segítségével.
 Warren épp mutatja, hogyan. Ezt a "vasat" kell végighúzni a kötélen, magyarul, emberi erővel működik. Szerintem jópofa volt :).
 Seokcho-híd az óceánon...
 A rezervárumban nem volt semmi különös, főleg kajáldák voltak, ahol pár észak-koreai fogást lehetett kiprbóbálni, pl. polipot, ami zöldséggel van töltve. Sajnos az épp nem volt.
Koreai kolbász, (szunde) belsőségekkel töltve.
 Sűlt hal-szerintem ez jó volt! :) Plusz a kimcsi is!
 Hosszú volt a hazaút, dugókkal, havazással. Néhol araszoltunk, bakker, annyi féknyikorgást életemben nem hallottam, mint tegnap este... Aludni próbáltam, de ezek a tényezők nem nagyon kedveztek a nyugis alvásnak. Metrók időben jöttek, mázlim volt ebben. Éjfélre járt, mire elértem a koleszt, hullafáradtan zuttyantam az ágyba.
 Kicsit zabos voltam Warren-re, hogy miért húzta az időt... Vagy Seorak-dong, vagy az a rezervátum, akkor korábban elindulhattunk volna... Számolhatot volna ezzel a dugóval, meg hogy többen fognak dolgozni másnap, és akkor emberi időban hazaérhettünk volna... 
Ennek ellenére örültem, jól éreztem magam. Klassz kezdet volt ez 2013-ra nézve :) :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése