2013. január 3., csütörtök

(Hamarosan) 3 év

Olyan fura... Három éve ilyenkor már nagyon izgultam. Már csomagoltunk, készültem egy új korszak kezdetére. 2009 október végén megkaptam azt a bizonyos emailt, ami örökre megváltoztatta az életemet. 2010 január első napjai már az izgalom jegyében teltek. 2010 január 5én indultam Koreába, másnap érkeztem. Az érkezésem utáni órák eléggé "kiestek". Emlékszem arra az őrült hidegre, meg hogy hó volt. A taxira, ami nem tudott fölmenni a kolesz melletti lejtőn. Az első két álmatlan éjszakára. Sosem felejtem el ezeket... Akkor még elég idealista voltam.

Ez alatt a három év alatt sokminden történt. Külsőre alig változtam, viszont emberileg teljesen megváltoztam. Ha visszatekintek az elmúlt időszakra, akkor  3 Iron Maiden (örök kedvenc) dallal tudnám kifejezni ezt: 2010-et úgy éltem meg, mint valami csodát, hogy itt élek Ázsiában ("Brave New World"). Az újdonság varázsaként. 2011 inkább egyfajta mélypont volt ("Stranger in the Strange Land"), de 2012-ben végre eljutottam odáig, hogy újra élvezem, hogy Ázsiában vagyok ("Wildest Dreams").  Hogy elmúlt a honvágy, újra mosolygok. Karácsonyt és újévet is teljes természetességgel éltem meg, bár volt 1-2 rossz pillanat. Tudom, aki külföldön él, huzamosabb ideig, átesik ezeken a lelkiállapotokon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése