2013. január 23., szerda

Álljunk fejre!!!!

Igen, álljunk fejre! A nap dala. Ha valami nehézség van, abban is meg kell látni a szépet. Még ha az a szépség azt takarja, hogy egyszer vége lesz minden rossznak. Borús az idő, tipikus szomorkás. Na és? Fog még sütni a Nap. Nem sikerült egy munkánk? Előfordul ilyen, még van esély újra próbálni. Idegesít valaki/valami? Előfordul ez is, ki lehet kerülni! Van megoldás mindenre! :) :) Ez a dal feldobta a napomat!

Február végén intéznem kell a tartózkodási engedélyem meghosszabbítását (március végéig jó). A tavalyi rossz tapasztalat miatt nem vagyok érte túl lelkes. Még máig sem felejtem azt a bunkó ügyintéző nőt... Ő tényleg nagyon szemét volt velem, hogy a holló enné ki a máját... Sajnos nem mindig elég felkészültek az ügyintézők, gyakran mondanak fals infókat. Pl, egyik osztálytársamtól nem kértek olyan dokumentumot, amit  a másiktól igen...

Nem tudom, ha összegezném a koreaiakról gyűjtött tapasztalataimat, vannak jók, és rosszak is. Találkoztam sok kedves emberrel. De pár nem túl jó fej emberrel is. Tudom, ez máshogy is így van.

Még mindig nevetek azon, hogy a metrón átadtam a  helyem egy idős bácsinak. Az ürge meglátta, hogy külföldi vagyok, és fölállt, visszalökött az ülésre. 2011 tavaszán :). Volt olyan is (2010ben), hogy nem működött rendesen a jegyem, amit a metrón használtam -akkor még nem volt Seoul Card-om - és egy pasas azt csinálta, hogy kiengedett a sajátjával a forgóajtón. Meg mikor az angolul tudó emberek leszólítanak, kérdeznek Budapestről. Néha koreai iskolás lányok fotózkodtak velem. Vannak ilyenek is. Sok "úgy nézel ki mint egy amerikai" vagy "úgy nézel ki, mint egy kanadai" beszólást kaptam. Egészen addig, míg meg nem szólaltam, ugyanis az európai akcentusom lebuktatott. :). Sokan azt hitték rólam, német vagyok, de néztek orosznak, sőt, olasznak (indiaiak az utóbbi. Nem tudom, a német logikus, mert németül beszélek, de a másik kettő...) is. Legviccesebb beszólás: "Olyan fejed van, mint egy franciának"-volt, koreai csajoktól, az október végi konferencia utáni vacsin. Ezt végképp nem tudom, honnan jött.

Jövő szombaton úgy néz ki, Deogyusan NP! jujjdevárom! :) Állítólag gyönyörű télen! :) :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése