2013. január 16., szerda

Feljegyzések.

Jujj, néha egy félreértés/tévedés frászt hozza az emberre.... Tudom, én sem vagyok tévedhetetlen, de most fontos dologról volt szó. De már megoldódott... :)

Ronda seb van a számba, de remélem, hamarosan a gyógyulás rögös útjára lépek :). Néha felrobban az agyam, de nem sokáig. :).

 Szobatársam elég gyakran elég hangosan horkol, Warren/Jason is megirigyelnék.

Két kollégám hamarosan búcsúzik, mivel végeztek Msc-n. Hétfőn emiatt nagykaja volt. Kicsit hiányozni fognak...

Február végén Alien card hosszabbítás. ű

Holdújév pont szülinapomra esik. Magyarul, akkor fogunk a Kígyó Évébe lépni. Hehehe :) Pózolunk a kígyóvall!

 Vicces laboros sztori: ősszel egyik vietnámi osztálytársnőm egyik kollégámat kereste: "Az a szemüveges koreai fiú?" -erre mindenki röhögött. A koreaiaknak ugyanis 80-90%-a szemcsit visel... (néha elég béna darabokat föl tudnak venni, SZTK-s stílus itt menő...). Nemrég egyik barátom mesélte, hogy a nyilvános mosdóban talált egy szemüveget, amiben nem volt dioptria... Állítólag a koreaiak ebben is szeretnem ügyelni a külsőségekre... Azért tesznek szemüveget, hogy intelligensebb fejük legyen! Nekem is van szemüvegem, de nem nagyon hordom. Csak előadásra, vagy ha prezit tartok, de a mindennapi élethez nem kell. Pedig állítólag jól áll.... Legalábbis Anyu azt szokta mondani.Én nem nagyon szeretem...

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése