2012. augusztus 26., vasárnap

Moszkvában

Üdv Moszkvából, kedves olvasóim!!! :) :) Letelt a pihenés, most úton vagyok vissza Szöulba. Megérkeztem, most a moszkvai reptéren lógatom a lábam. Időm van, wifit is tudom fogni, és találtam olyan helyet, ahol a laptopot be tudom dugni töltőre. Iszom egy finom lattét cserébe. Több, mint öt órát kell várnom...

Szóval Anyuék vittek fel Pestre, Ferihegyre. A reptéren már hosszú, tömött sor vár a check-inre. Haladt mint a.... reumás csiga, de a csiga is Forma I kocsi hozzá képest :S. Valami csoport is utazott, ezzel lehetett valami macera. Valaki egy ölebet is szállított. Nem lennék a kutya helyébe annyi szent. A Buisness class sávjában hívtak pár embert. Engem gyorsan becsekkoltak, és a csomagom sem lett túlsúlyos.

Apropó, csomag: Hogy ne kelljen a reptéren ezzel foglalkozni, házilag befóliáztuk a hátizsákomat (igen, az elveszett-és meglett csomagomat:)). Viszont mikor a hátizsák gúzsba volt kötve, rájöttünk, a pirosarany, amit kollégámnak ígértem (bünetésként, amiért azt mondta, menni fog a koreai mobilom otthon), kimaradt. Szóval ki kellett bontanunk a csomag egy részét, és újra fóliázni. Hála az égnek, nem az egészet. Remélem, most már épségben megérkezik Szöulba.

Becsekkoltam, és elbúcsúztunk "Ne aggódjatok, vigyázok magamra, jövő nyáron igyekszem jönni" :) :).  Ha nem jön közbe semmi, mindenképp meg szeretném ezt oldani. Az évente egyszeri hazautat igyekszem tartani.

A moszkvai gépre nem kaptam ablak menti helyet, de a szöulira igen. Bár nagyrészt sötétben megyek (nem is annyira nagyrészt, rövid éjszaka, fúj...). A moszkvai út simán ment, késve szálltunk be, de időben indultunk-érkeztünk. Elég sok kínai utas volt, plussz ruszki csoportok is. Jó hangosak voltak (mind a kínaiak, mind a ruszkik). Az utóbbiaknál egy csomó Duty Free-s csomag volt, feltankoltak piával... jellemző. Nem az oroszokat fikázom, csak egy megjegyzés. A repülőút egy-két gonosz légáramlatot eltekintve, amik rázták a röpcsit, mint az orvosságos üveget (ok, nem túlzok, de néha meglötyögtették), sima volt.
A kínálat jelentős része:

A moszkvai repteret felújították, olyan lett, mint egy labirintus. Mondanom sem kell, a Duty Free Shop-ok kínálatának nagy része vodka. Csak viccelek, de sok van.  Hamarosan megnézem, melyik kapuból indul a röpcsim...

RIP Neil Armstrong.... :( :(
Bevallom, jobban örültem volna annak, ha nem lett volna, ha kicsit "egyenletesebb" lett volna a várakozási idő az utazásom során. Úgy értem, elfelé is visszafelé is lett volna 3 órám átszállni, sokkal kényelmesebben és nyugodtabban utaztam volna. De most már mindegy. Legközelebb erre is fogok ügyelni, ha gépre szállok :).

Egyik ismerősöm most írta a Facebookon, hogy üdvözli a "Pussy Riots-t". Hehehehe. Azt a ruszki punkbandát, akik Putyint fikázták. Ennyi erővel Dopemant is le lehetne csukni, a Himnuszt beleszőtte az obszcén kis "dalába"...  Én más embereket csuknék azokba a híres ruszki börtönökbe. De ezt nem fejtem ki részletesen! Majd Szöulból írok!!!