2012. augusztus 3., péntek

Holnap...

..kb ilyenkor lépek ki a koleszból, és irány a reptér!!! Hihetetlen :) Még ezt leírom, mielőtt elmenne az áram... Mi a túróért kell 10 órás áramszünet??? Grrr...Holnap este érkezem Pestre, ha minden jól megy!!! :) Menjen is jól!! :)
 Este, majdnem útra készen... Végül is nem veszett el annyira a mai nap, de nem volt olyan súlyos az egész dolog, csak pár perces konzultációk. De nagyon fáj, hogy nem tudtam menni, pedig annyira akartam... Csak nem tudtam mindennek végére járni péntekig.
Áramszünet is volt. A "mentesítés" szerencsére nem volt gáz. A hűtők generátora rendesen működött, így a szárazjég sem kellett. Elmentünk reggelizni. Rizst, odenges levest (grr:( ), kimcsit, tükörtojást és padlizsánt adtak. A kajálda annak a boltnak a helyén épült, ahol az itteni életem elején vásároltam. Közben ment a Korea-Románia vívómeccs. Láttuk, ahogy Korea aranyérmet szerez. Majd kiderült, jó játék a szárazjég a kövön, és jó kis versenyt rendeztünk... Azon versenyeztünk, ki tudja elcsúsztatni a száraz jeget egy bizonyos távolságra. A túlmenés mínusz pont, az oda nem érkezés is mínusz pont. Csináltam pár fotót "Ne posztold a Facebookon".... Egy jeges joghurt után elváltunk. Négyre visszajött az áram. Most túl vagyok a mindenen, és lassan alszom. Sajnos nem tudtam mindenkitől elköszönni, de a többségtől igen.  Holnap 8 előtt indulok. Majd ha tudok, írok.
"Jó játék" :) :)

Cuki kézi-ventilátrak...

Az én gyönyörű legyezőim, amiket majd oda fogok adni az illetékeseknek :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése