2012. augusztus 29., szerda

Átállás

Tegnap gyönyörű idő volt -viszonylag -de ma megint szakad az eső... Fúj... Remélem, már utolsókat rúgja a monszun. A továbbiakban szép időt mondanak, az előrejelzések szerint.
 Tegnap éjjel nagyon nem tudtam aludni, éjszakámon "hatalmas lyuk éktelenkedett". És ami a legviccesebb: első éjjelt végigaludtam, bár pihentető az sem volt, mondom utólag visszagondolva, mivel egész nap kókadt voltam. Azon a bizonyos második éjszakámon szobatársam elhagyta a mobilját, emiatt ideges volt. Hálisten, meglett a kütyü másnap-azaz tegnap. Azt szeretem Koreában, ha valamit elhagysz, elveszítesz, akkor nagy eséllyel viszontlátod. Egyes helyeken mindent elvisznak, ami nincs lebetonozva. Itt nem, vagy egyszerűen otthagyják az eredeti helyén, vagy pedig odaadják az illetékeseknek (pl. WC-ben, szórakozóhelyeken vagy akárhol a takarítóknak. Tavaly, Párizsban találtam egy posztert a mosdóban, és ezt tettem. Hogy a gazdája meglett-e, örök rejtély). 

Legutóbb éjjel, bár volt egy kisebb lyuk, de könnyen visszaaludtam, és magamhoz képest sokáig. (fél 8, bakker, normális esetben hat-fél hét, mire kidob az ágy). De legalább kipihentem magam. Ázsia idén is, illetve tavaly is nagyon nehezen engedett el (a légi közlekedés esetén fellépett problémákra gondolok). Most viszont viszonylag könnyen visszafogadott. Remélem.

És abban is bízom, hétvégén fel tudom avatni a gyönyörú, új, piros bakancsomat :) :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése