2015. május 25., hétfő

Játék az iszapban (pre-mudfest)

A teaültetvények után mentünk egy iszapos tengerpartra. Szerencsére vittem magammal könnyen mosható futónacit, kaptunk fehér pólót direkt erre a célra (mivel a fehér póló többé nem lett fehér), és fürdőruhát vettem az egész szerelés alá. Először kaja (pizzát rendeltek nekünk), majd következett a játék. Vízipisztolyoztunk, amibe zöldteát töltöttünk, egymás dobáltuk sárral, volt kötélhúzás, és verseny szörfdeszkával :). Jó buli volt az egész, élveztük egymás besározását :).




Ha a sárdobálásnak nem lenne az a bizonyos másik szinonimája, szebb lenne a világ :).
Azért szépek lettünk :)
Még több sárszörny :).
Egyik pasas valami élesre léphetett, ami alattomosan lapult az iszap alatt, és lesérült. Késve indultunk, mivel orvoshoz kellett őt vinni. Megmondták nekünk, viseljünk vízhatlan lábbelit, de senkin sem volt, mivel az iszapban elsüllyedt volna. Előfordulnak ilyen balesetek sajnos, de nem lett komoly baj :).
A halászhajókon pózoltunk, mivel a tulajdonosok megengedték.Kell egy ilyen :)


Végül elindultunk, és viszonylag nyugisak voltak az utak, csak Pyeongtaek-nél akadtunk el (ami már megszokott, ha az ember a déli országrészbe utazik, hogy Pyeongtaek-nél dugó van). Amit megint kifogásoltam, hogy mosdószünetre húsz percet adtak, és majdnem egy órát dekkoltunk ott. Komolyan mondom, nem értem az embereket, hogy ennyire nem fogják fel a "határidőt". Rendben, hogy nagy csoport, amit nehéz egybe tartani, de akkor is. Nem vagyok se nem merev, se nem besavanyodott, de ezt tényleg komolyabban kellene ezt venni. Egyik srác rosszul lett útközben, amiatt szintén meg kellett állni, de szerencsére gyorsan rendbe jött. Későn értem haza, fáradt voltam. A kellemetlenségek ellenére jól éreztem magam, a programok nagyon tetszettek :) :).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése