2015. május 27., szerda

:)

Itt a nyár, most este 8 után szoktam kimenni futni, mivel előtte nem lehet. Annak ellenére örülök, mivel a 6-7-i hétvégén remélem, tudunk rendesen pancsolni a tengerbe. Sosem voltam egy tengerparton lazulós típus, de szeretek tengerbe fürödni. Szóval a 6-7-i hétvégén egy nagyobb szigetre megyünk majd, a nyugati tengerparton. Én tuti körbebringázom, meg túrázom is kicsit, mielőtt a tengerbe pancsiznék, de ezzel nem vagyok egyedül :). Szerencsére :). Szeretek túrázni hétvégente, sokat segít nekem, hogy jobban menjenek a dolgok :).

Az egyik nap megint találkoztam az általam utált szektásokkal. A szokásos affektálós (megismertem az affektálásukat) stílusban mondták, hogy a Bibliáról tartanak előadást, és keresztény vagyok-e. Mondtam, nem hanem buddhista, és elszaladtam (amúgy is futásból mentem be, büdös, izzadt voltam). Amúgy szeretem a buddhizmust és a természeti (pagan?) vallásokat is. Jó, hogy nem kiabálták utánam, hogy pokolra jutsz... Akkor tuti visszaszóltam volna nekik, hogy ha van pokol, te jutsz oda, mivel át akarod mosni az emberek agyát. Szóval, ha Koreába jöttök, kerüljétek az embereket, akik a Heavenly mother-ről kezdenek dumálni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése