2015. május 14., csütörtök

...

Szeretem ezt a dalt.... Jól vagyok. Tegnap jó volt futni a bandával, főleg mikor túlestem az első nehéz emelkedőn. Jó volt érezni, hogy sokan őszintén kedvelnek, elfogadnak. Nem vagyok egy központi figura, sosem voltam. Nem vagyok sem nagyhangú, illetve sem talpnyaló. De azért jó érzés látni, ha bírnak, csapattagként kezelnek. Sajnos van 1-2 ember, akit bírtam, de kicsit elszaladt vele a ló, mióta "központi figuráknak" számítanak. Kicsit mintha éreztetnék az emberrel, hogy "nem elég menő" hozzájuk képest. Próbálom szugerálni, hogy le van s**rva, nem másoknak akarjak megfelelni, csak önmagának. A Spartan Race-t (híres akadályverseny) mindenesetre megpróbálom, de nem azért, hogy mutassam, milyen király vagyok, hanem amiatt, mivel már elég régóta ki akarom próbálni ezt, sokan mondták, milyen jó :) :).
"Félelmek"

Próbálok büszke lenni a dolgaimra, és erősnek lenni. Próbálok arra gondolni, ami már sikerült, és a további célokra koncentrálni, hogy azok is összejöjjenek. Igyekszem kicsit összeszedni önmagam, és újra teljesen pozitív lenni, leküzdeni az idegességet. Remélem, sikerülni fog :). Hétvégén Bijindo-ra megyünk, már várom :). 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése