2015. május 25., hétfő

Zöldtea ültetvények

Reggel járkáltunk a könyéken, fociztunk kicsit, majd reggeli után indultunk a híres teaültetvényekre. A társaság nagyon bosszús volt, hogy erre kevés időnk volt, én is egyet értettem velük, mivel nagyon tetszett.



"Kockacserje" :) :) (legalábbis egy facebookos komment szerint)



Megkóstoltuk a zöldteás fagyit is, finom volt.
  Ezután a múzeumhoz kellett mennünk. Azt hittem, a zöldteáról lesz előadás, de helyette valami promóciós s**rság volt, a Bosung-Kazahsztán kapcsolatok révén. Ezen személy szerint én is kiakadtam, ezzel nem voltam egyedül. Kellett nekik a közönség, és minket raktak be báboknak. Majdnem elaludtam az egészen. Szerencsére nem volt hosszú.
Zöldteás lábfürdő :)
Ezek után mentünk zöldteát készíteni, ez jó volt, de uncsi. Kiválogattuk a rossz leveleket, ezt 6 percig "sütni" kellett, majd morzsolni őket, hogy összetörjenek.

A zöldtea készítő ajummákkal :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése