2014. május 7., szerda

Most lenne jó Koppenhágában lenni, de sajnos most nem tudnám megváltoztatni a repjegyem, mivel "az nem ér"... De Magyarország bejutott a döntőbe, és jó kritikákat mondtak a dalról. Szerintem benn leszünk az első 10-ben, bár ki tudja? Majd szombaton kiderül. Azaz nálunk akkor már vasárnap reggel lesz.
 Jeju-t kihevertem, elég gyorsan, kedd este futás után mélyen aludtam. Kicsit lelkifurdalásom van, mikor a hétfői dugóban megijedtem kicsit, és az meg is látszott rajtam. Tudom, ilyen előfordul, hogy dugóba keveredünk, "rosszul jön ki a lépés". Szerencsére ritkán, évente egyszer, ha előfordulnak ilyen kellemetlenségek. Most meló van, azaz hogy lassan hazamenés és futás. Csak a hátsómat kéne emelni, de olyan jó az új szobám, hogy nem emberi... Sokkal csendesebb, ami most elengedhetetlen :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése