2014. május 10., szombat

A "Mézga-golyók"

Szerintem a korombeli fiatalok talán emlékeznek a Mézga családra. A belinkelt részben MZ/X egyfajta bogyókat küldött Mézgáéknak, a 3000 évvel későbbi ételt tette ki, és egy heti tápanyagot tartalmazott egy bigyó.

Nemrég kóstoltam az itt népszerű, "Dippin Dots" nevű fagylaltot, ami szintén  "fagyasztott bogyókból" áll. Többféle ízben kapható: Csokis, csoki-banános, gyümölcsös. Mikor először láttam, és kóstoltam, akkor a Mézga család bogyói/vagy ezek a golyók jutottak róla eszembe. Most is (v)ettem ilyent az elfogadott cikkünk örömére :) :). Egyébként kellemes dolog, bár nem olcsó, de néha érdemes kipróbálni/enni ilyent :). Amúgy szerencsére 1 ilyen golyó nem tartalmazza az egy heti tápanyagot, szóval nem kell ezen aggódni :) :).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése