2014. május 18., vasárnap

Itt a nyár...

...és egy darabig esélytelen, hogy jó időt fussak félmaratonon, és a maratont meg meg sem érdemes próbálni. Nem mintha sajnálnám, mivel majd futok jó időket októbertől... Szóval ma futottam először a World Cup Stadium-tól, ahol a 2002-ben rendezett foci-világbajnokság (FIFA 2002) zajlott.  Egész jó futóruhát kaptunk ajándékba a versenyen, de már éreztem, meleg lesz, de nagyon. Először a félmaraton indult, és már akkor mondtam: feladtam a reményt a jó idő ügyében. Sütött a Nap, gyönyörű idő volt, de már 27 fok... Szóval nem volt könnyű menet, 18 km-től rendszeresen szúrt az oldalam. Az utolsó km-en fel kellett mennünk egy emelkedőn, ott feladtam, de hamarosan jött a cél, az időjelző két órát mutatott, ami ebben a melegben jónak számít...
Pink rajtszám és az érem is pink szalagon lóg... Egyik csaj meg is irigyelte a kombót :)
A verseny után beültünk a stadion kávézóba, ahol rájöttem, mire van szükségem: Fagylalt :). Az olasz fagyizóban nagyon finomat adtak, megérte :).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése