2014. május 5., hétfő

Kirándulásunk Jeju-n: A tavaszi Hallasan

 Hallasan-ra mentünk másnap, korai indulás, a sofőr "bepótolta a tegnapi késést", azaz 90 perc helyett 45 perc alatt érkeztünk meg a túraterepekhez :) :). Mondtak esőt aznapra, de szerencsére csak részben igazolódott be. Volt 1-1 kisebb zápor, de szerencsére igazán csak akkor kezdett el igazán esni, amikor már rég lenn voltunk. Jó volt hó nélkül látni. Néhol 1-1 virágzó cseresznyefa is befigyelt, azáleák pedig csak most kezdtek nyílni a magasban.Fura volt látni ezt a különbséget...



 Az "alsó kráter", ami helyén most egy kisebb tó volt. Plusz az azáleák nyíltak. Láttam ezt már két éve, akkor teljesen hó fedte a terepet, szinte nem láttunk semmit. Most azonban gyönyörű volt :).

 A Jindalle-shelter, ahol nyílnak az azáleák (azálea=jindalle, helyi nyelven)
 Itt kezdett el esni az eső, föl kellett venni a kabátot.
 A hegycsúcsra szitáló esőben értünk fel, na itt mondtam, ha most megúszom a "tüdőgyuszit", akkor acélos szervezetem van. Utólagos módosítás: Úgy néz ki, megúsztam bármilyen betegséget.Hallasan kráter szép volt hó nélkül, kis tavat is láttunk benne. Ok, nem teljesen hó nélkül, mivel 1-1 hófolt azért be-befigyel...

 "De aztán siessünk lefele, mert fázunk...."
"Csajok a csúcson"...

 Hosszú volt az út lefelé, de jó tempóban mentünk


 Hó!!!!

 Ebben a barlangban régen, ha jól emlékszem, jeget bányásztak...
 Ezek a figurák olyan cukik (végül nem vettem meg őt, pedig nehéz volt ellenállni)
Szóval betermeltünk a pajeon-t, makogolit,fújtunk a másik túracsoport embereivel egymásra (ami nem igaz, sok haverom van ott is, csak viccelődtünk, hogy "szégyen gyalázat" :) ), és irány a szállás. Eleredt az eső útközben, mikor szállásra értünk, rázott a hideg. Elmentünk enni, beültünk egyik "csirkézőbe", majd sétáltunk. A szálláson kicsit filmeztünk, de "bealudtam" és reggel hétig pihentem...Utólagos módosítás: még most, két nappal a túra után izomlázam van, feszül a combom, pedig nem szabadna...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése