2014. május 26., hétfő

Kattogok...

Múlt hét óta bár meggyógyultam, de valami megmagyarázhatatlan idegesség lett úrrá rajtam, amire nem tudok magyarázatot adni. Nem értem, és roppantul idegesít a tény, néha úgy érzem, a koncentrációm rovására megy. Tegnap tudtam pihenni, köszönhetően, hogy elment a net a laborban, és nem tudtam melózni. Ami szerencsére megtette a hatását, és emiatt már jobban érzem magam. Az órámat is rendben meg tudtam tartani. Sajnos rengeteg dolog miatt idegeskedem, kicsit "túl sok", ami most van. Folyton meg akarok felelni mindenkinek, és bennem van a félelem. A másik tanár-csaj szerint fontos, hogy tudjunk nemet mondani. De annyira nehéz, még most is bennem van, hogy önző dög vagyok, ha valamiben nem tudok segíteni. Talán a régi "olyan szemét vagy!!!"-beszólásokat várom, tudat alatt?  Szerencsére környezetem elég megértő, és elfogadja, ha azt mondom, "most nem". Rengeteget túrázom, sportolok, de ezt tulajdonképpen magam miatt csinálom, nekem egyfajta "túlélési stratégiám" :). Remélem, majd most már helyre jövök, és meg tudom oldani a dolgaimat... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése