2012. december 20., csütörtök

Világvége előtt egy nappal

2012 december 21. A maja jóslat szerint ezen a napon jön el a világvége. Hát, jó vicc. Párszor már megjósolták, de sosem jött el.
Ez is nagyon igaz: "December 21 lesz a legidegesítőbb nap a Facebook történelmében". Hát, fel vagyok készülve a "túléltem a világvégét" posztokra :).
Ezt az "időjárás-jelentést" csak poénból raktam ki FB borítónak! :)
Szóval viccet félretéve, nem hiszek a világvégében. Ennek ellenére hiszek némi változásban. Hiszek benne, hogy az emberek mentalitása változni fog. Nem lesz többé pesszimizmus, ítélkezés. Nem lesz a "dögöljön meg  a szomszéd tehene is" gondolkodásmód. Az emberek nem ítélkeznek többé az alapján, milyen a nemzetiséged, világnézeted, vallásod, vagy hasonló dolgok alapján. Nem vagyunk egyformák, egyéniségek vagyunk, megvan a küldetésünk, feladatunk az életre.
Tudom, kicsit utópista gondolatok ezek, de akkor is, nagyon jó lenne! :) Ha a holnapi napot túlélem, irány Taebaksan szombaton! :). Karácsony miatt már nem bánkódom annyira, bár tegnap rondán kiütközött a honvágy. Január nagyon kemény lesz, érzem a csontjaimban. De nem baj :).
...ééés, tudtam, hogy ő mentette meg a világot! :) :) Hehehehe!
 

2 megjegyzés:

  1. Az eddigi világvége jóslatokról ez jutott az eszembe:

    http://www.youtube.com/watch?v=xwBqxbia7S4&feature=youtu.be

    Nem tudom, hogy láttad-e már?! :) Sok pussz és kellemes ünnepeket!!!!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm! Kívánom Neked ugyanezt! Kicsit szomorú vagyok, hogy nem a családommal töltöm, de most épp jól érzem magam kinn, ami kárpótol! :)

    VálaszTörlés