2012. december 1., szombat

Gamaksan, az első hó jelei

Tegnap reggel a DMZ-hez közeli hegyen, Gamaksanon túráztunk Warren vezetésével. A busz Suwon-ból indult, és jellemző módon egy órát késett. Addig dumáltunk, járkáltunk, hogy meg ne fázzunk, és próbáltuk elutasítani a misszionáriusokat, akik sokadjára akarták odaadni nekünk a prospektusukat. A busz rossz helyre érkezett. Azaz Yongsan megállón belül nem oda, ahová kellett volna. De végül sikerrel felszálltunk rá.

Két csoport indult. Egyikük a DMZ-be (demilitarizált zónába) ment, a másik (kisebbik) fele meg fölmászott a Gamaksanra, ami a legközelebb hegy Észak-Koreához, át is lehet oda látni. Én velük mentem. Először leraktuk azokat az embereket, akik a DMZ-be mentek, majd irány a túraterep! Közben örömmel tapasztaltuk, hogy esett némi HÓ! Nem sok, de 1-2 centi. Stílusosan december elsején :). Jó időzítés! :)
Föltettem a szekszi, piros lábszárvédőmet! Illik a bakancsomhoz! :)
 Nyalóka!
 Egy kutyus, Tucker is velünk tartott! :) Bírta a strapát :)

 Bamryungsa buddhista szentély :). Nem tagadom, nekem annyira nem tetszett...
 Szekszi, pink lampionok :)

 Vándormádár ismét meditál...
 Egy régi katonai bunker. :) Ma ezen objektumokat már nem használják. Maximum a merészebb ifjú párok, akik szeretik az extrém helyeket. Ok, nem viccelek... hehehe :).
 DMZ illetve távolabb Észak-Korea.Warren szerint az észak-koreai hegyekben kevesebb fa van. Vagy a háborúban semmisültek meg, vagy kivágták őket. A folyó az Imjigang folyó, ami Észak-Koreában ered, a DMZ-ben folyik.
 A hegycsúcson egy drótkerítés, katonai őrtornyok álltak, mivel itt húzódik a DMZ határa. Egyszer tényleg el fogok menni a DMZ-be, csak eddig nem volt rá annyira kedvem. De ami késik, nem múlik!
 A környéken kóbor kecskék kalandoztak (alliteráció). Elég szelídek voltak, legalábbis elfogadták tőlünk a kaját.
Miután kifotózgattuk magunkat, megkajáltuk a rament makgolival, indultunk lefelé. Eléggé csúszott a terep, de nem volt vészes. 
Nooormális? Pihenőhelyek, nyárra. DE NEM TÉLRE!!!! (Nyugi, ezt a képet kizárólag a poén kedvéért csináltuk :) ) Tudom, síterepek mellett sokan tesznek így (én ezen röhögök), de túraterepeknél... hááát... :) :)
 Nagyon örültem az első hónak! Mint mondtam, téli gyerek vagyok. Az otthoniakat néha halálra idegesítem ezzel a hó-mániámmal.
De Warrennek igaza van, télen nem lehet megizzadni túra közben, sőt, nincs tömeg! Bár a tél is elég népszerű évszak túrázásra, de azért nem annyira, mint az ősz...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése