2012. december 5., szerda

Szóval leesett a hó!!!

Indiai kollégáimmal hülyültünk egy jót a hóban! Fotózkodtunk! :) Tudom, a srácok kevesebb havat látnak otthon, mint én, de akkor is...

"Hehehe!
Amazing :)
 Hóangyalt csináltunk!!! :) :). Tudom, mire célzol: "Noooormális?"


Snow-car! :)
 A kolesz felé visszasétálván eszembe jutott: majdnem 3 éve, mikor idekerültem, ugyanez a látvány fogadott, csak még durvább kiadásban. Ugyanis érkezésem előtti napon esett le a hó. (taxi nem tudott fölmenni a kolesznál, legelső emlékem...) Mentem vissza a koliba, és eszembe jutottak a régi emlékek. Annyi minden történt, annyi minden változott... Külsőre nem változtam szinte semmit (nyáron a régi barátok, ismerősök ezt megerősítették). De belül annál inkább....  Emlékszem arra a  sokkra, ami akkor ért. Tudom, én akartam kijönni, de kicsit féltem. A dubai gépen még egyfajta utazás- fílingem volt még, de  a szöuli röpcsin már izgultam, mi lesz. Végülis itt maradtam (hát, rosszakaróim, ez nem nyert hangszórót!!!), túléltem, és ráadásul egész jól is érzem magam kinn. Vannak kisebb mélypontok, de ez otthon is meglenne! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése