2012. december 23., vasárnap

Karácsony

Tudom, még csak holnap-holnapután lesz érvényes, de ismételten kívánok Családomnak, minden olvasómnak, ismerősömnek, barátomnak, ellenségemnek (höhö) nagyon kellemes karácsonyi ünnepeket, és sikerekben gazdag új évet!!! :) (Az SP Spirit of Christmas-t akartam betenni, de kicsit morbidnak találtam! Ez az MC dal viszont jó! :))
Karácsony, laboros verzió :)
Bár bevallom, kicsit idén nehezemre esik hallani a karácsonyi zenéket. A dekorációk látványa is csak szívfájdalmat okoz nekem. Egyfajta tagadásban éltem/élek ez ügyban. Múlt szerdán kicsit dühös voltam, rám jött egyfajta honvágy-roham. Nem tudok rá szebb szót. Nem tudom, mi okozta, pedig eddig egész jól bírtam a strapát. Most már viszonylag jól vagyok. Tudom, a karácsony is csak egy szünnap, mikor kicsit pihenhetünk. A januári hajtás előtt ezt fogom tenni. Tegnapelőtt jött egy pöpec meghívó a gyülekezetből, karácsonyi összejövetelre. Tavaly nagyon jó volt, játszottunk, de idén nem volt semmi különös. Jó volt látni a rég nem látott ismerősöket, és a futózokninak-csokinak is örültem, amit kaptam. Kicsit elkapott akkor az ünnepi hangulat. Mindegy, a holnapi napot (25ét) pihenéssel fogom tölteni. Sajnálom, hogy ez a dolog itt kiszaladt. Sokszor írtam róla. Viszont annyi jó dolog történt velem idén, amik kárpótoltak :).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése