2012. december 29., szombat

Év végi gondolatok

Tegnap a laborban egy konzultáció volt. Rengeteg feladatom lesz januárra, elég meghatározó időszak lesz ez az életmben. Vegyesek az érzelmeim az dolgokkal, új évvel kapcsolatban. Egyszerre örülök, hogy vannak feladataim, illetve félek is tőlük. Igyekszem azért szombatonként meglógni továbbra. Csak most több barát, kedves ismerős távol van, akik nagyon hiányoznak. De tudom, visszajönnek (nemsokára).
Újévi fogadalmak:
- Nem aggódni annyit a dolgaim miatt.
-Munkámból igyekszem a lehető legjobbat kihozni.
-Szabadidőmben továbbra is túrázni, utazni, amennyit lehet.
-Megőrizni azt a pozitivizmust, ami idén ősszel ragadt rám.
-Leadni 5 kilót (fb-n volt pár tiltakozó megjegyzés...)

Hülyeségeket álmodtam összevissza. Tegnap délben nagykaja volt, talán évzárás miatt. Délután kettő után nem ettem szinte semmit plusz futottam is, mégis kijöttek az ostoba álmok... (Pl. egy olyan ember követett, erőszakoskodott velem, akit nagyon nem bírok. Másik, hogy a laborban utolsó percben mondták meg, hogy ünnepnapon konzultáció lesz, és én már lefixáltam arra a napra valamit). 

Reggel futottam, élveztem a friss havat, a felkelő Napot, a teliholdat. Holnapután Seoraksan. Kedvenc hegyem, remélem, a napfelkelte szerencsét hoz 2013-ra. Kell nagyon a pozitív energia, az önbizalom most. Minden szempontból...

Ez jó: Ahogy magadat látod: Komplex emberi érzelmek, álmok, remények. Ahogy a legtöbb prof lát benneteket: Agy a pálcikán... Hát,  van benne valami. Szerencsére Főnököm elfogadja azt, hogy túrázom...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése