2012. december 30., vasárnap

Hát, idén sem maradtunk koleszos tűzriadó nélkül... Éjjel fél 2 van... Jujjj :( :(.Gyomorgörcs, idegesség... Álomtündér amúgy sem volt nyugiban, de most megint elszállt... :(
Kissé megijedtem, de nem annyira, mint tavaly, karácsony előtt. Nem volt nagy pánik, kevesen rohantak ki a folyosóra. Gyanítom, a konyhában égettek el valamit. Így keveset aludtam, mivel munkámban utolsó percben variáltak valamit, és elég sokat küszködtem vele. Aztán ilyenkor... nem vagyok túl készséges. De szerintem ezzel nem vagyok egyedül. Ennek ellenére megoldottam  a problémát. Ilyenkor vagyok elégedett magammal. Ez nem öndicshimnusz, de azért örülök, hogy tudok gondolkodni.
Kicsit félek az új évtől. Rengeteg dilemma, kétség van bennem. Ugyanakkor várom is. Teli vagyok tervekkel, célokkal. Igyekszem megőrizni ezt az optimizmust.  Este irány a Seoraksan, és majd ott kicsit kitisztulok spirituálisan.

3 megjegyzés:

  1. Szia! Hogyan lehet veled kapcsolatba lépni? Üdv, Kata

    VálaszTörlés
  2. Adj egy email címet! Ha kérdésed van Koreával kapcsolatban, akkor szívesen válaszolok! BÚÉK! :)

    VálaszTörlés
  3. szekeresk@gmail.com Valami olyasmi, BÚÉK! :)

    VálaszTörlés