2012. december 16., vasárnap

2. nap Yongpyeongban-csak pár fotó

Elég használhatatlanok voltunk, sokáig pihiztünk. De azért a környék is nagyon szép volt, élvezkedtünk "egy jót a hóban!!! Főleg Warren. A hóról terjed egy olyan poén, egy "so much cocaine"(jó sok kokain). Hát a Warren-féléknek nem kell ahhoz kokain, hogy jó legyen a buli! De én is jól tudom magam érezni, mindenféle tudatmódosító nélkül!
Szegény husky-t megkötötték!!! Nagyon barátságos volt, megdögönyöztem.
 A snowboard-os hóemberek! Yongpyeong jelképei...
 Szánkózunk!!!! :) A lankás lejtőn, a szállás mellett.
 Hehehe :)  Szegény hóember éppen hogy megúszta az ütközést!!! :)
 Volt egy farm a környéken, lovakkal (akik épp meg akarnak engem zabálni), csacsikkal, nyulakkal.
 Punky nyúl, felálló szőrrel a fején...
 Csacsi vicces feje.... A farm neve amúgy Donkey-hote volt (Don Quijote), jelezvén, hogy szamárfarm. Azért az angol nyelvben is vannak vicces szójátékok (hangullal leírva főleg, heheh). Mi magyarok, néha olyan poénokon tudunk röhögni, amiket mások nem értenek. Emiatt hiányzik nekem néha  a magyar társaság. Jelenleg annyira nem, de vannak időszakok, amikor nagyon!
Sajnálom, hogy most nem telik többre. Elég fáradt vagyok írni. Egy jól sikerül kirándulás után nehéz visszajönni Szöulba. Tudom, még lesznek szép élményeim, történni fognak jó dolgok. Érzem, és hiszek is bennük! Csak ha egy gyöyörű nap véget ért, nehéz elhinni, hogy lesz még! Utólagos módosítás: egy jó alvás után mindjárt könnyebb! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése