2012. július 8., vasárnap

Diszlájk

Őrült meleg van...Hátam jobban megégett, mint számoltam, pokolian viszket. Annyira nem rossz, de idegesítő. A hátam felső része égett meg, alul teljesen fehér vagyok. Tudni kell rólam, utálok napozni. Gyakran próbáltam hátra- hasra ugyanannyit... Hátam rendszerint rondán megégett. Hasamon meg nem látszott, hogy napoztam... Könnyen megégek, napolajtól függetlenül is. Sajnos, elég rossz bőrtípust örököltem... Semmire sincs kedve ilyenkor az embernek... Kirándulni sem lehetne, mert napszúrást kapnánk kapásból.

2 megjegyzés:

  1. Itt pár napja a szolnoki belvárosi hőmérő (igaz rásüt a nap..), de délben 49 fokot mutatott. (Rendesen, leárnyékolva mérve ez kb. 6-8 fokkal kevesebb is lehet) Ablakot csak este 10 után lehetett kinyitni, ha kiléptél a napra itt is, 16 perc alatt leizzadtál. Szauna volt, tényleg. :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon durva, hallom a rémhíreket... Néha fülledt tud lenni itt a levegő, utálom :(

    VálaszTörlés