2012. július 2., hétfő

Erős Pesta

Csakhogy emlékeztessem magamat, leírom: Mikor kijöttem, hoztam jó magyar paprikaszószt pár embernek. Egyik srácnak -és családjának -annyira ízlett, hogy "rendeltek" még tőlem, ha otthon leszek. Sokszor megfigyeltem, hogy a koreaiaknak tetszik, ha ízlik a kajájuk (sosem felejtem el, hogy vigyorgott rám az egyik portás bácsi, mikor a kolesz menzáján sok kimcsit vettem). Hát, kicsit azért örültem én is, hogy a koreaiaknak bejön a mi paprikaszószunk is...
Egyszer (2010- ben) vittem a bandának unicumot is. Hogy ahhoz mit szóltak, az egy külön történet...
Elmesélem az esetem a sojuval, még máig is nevetek ezen: Szóval 2010 tavaszán történt egy midterm előtt egy nappal. Úgy volt, hogy egyik srác furcsa zöld üvegeket tartott a labor frigójába, amikről azt hittem, víz (láttam már metrómegállóban, mikor reklámozták, akkor meg voltam győződve arról, hogy ásványvíz, akkor még nem tudtam olvasni a hangult. A sojut akkor még nem ismertem igazán). Egyszer azonban kiderült, nem is víz, hanem soju, Kérdezték, ismerem-e. Mondtam, nem. Nekem adták egyik üveget, mikor ki akartam önteni egy pohárba, mit sem sejtve. Erre a srácok "Ezt mindet még tudod inni?". Belenyaltam... Eléggé szörnyű volt, szinte megegyezett az égetett szesszel. Sőt, azt mondom, hogy a túróban tudják ezt a rémséget meginni??? Főleg olyan sokat, önmagában... narancslével, üdítővel, vagy Hongcho ecettel (mikor tavaly Chuseok-kor "kirándultunk" a laborral, akkor ittunk ilyent-szegény indiaiakat csúnyán becsapták...:( ) hígítva elmegy. A sztorihoz hozzátartozik, hogy Főnököm is észrevette az asztalomon a palackot, és jót röhögött rajta. Visszavittem a koleszba, állt egy darabig a frigóba, és ott dobtuk ki egy roomcheck előtt.(megjegyzem, hallottam olyan koreai koleszról, ahová tilos alkohollal bemenni. Megsúgom: A  mi koleszunk menza melletti kisboltjában lehet sört is kapni. Istenuccse' saját szememmel láttam :) )
Ami az unicumot illeti, már meséltem róla. Egyetemi fesztivál során bontották meg, és üdítővel próbálták hígítani. De így is erősnek találták. Az indiaiaknak is vittem, akiknek azt mondtam, gyomorbántalmakra jó. Egyik indiai srácnak megfájdult a hasa, és vízzel hígítva adtak neki.  Nem tetszett az íze nekik-bár arra nem emlékszem, elmúlatta-e a gyomorfájást... Hát, erről jut eszembe egy ELTE-s, élettan órás bölcsesség: "A kutya, ha rossz a gyomra füvet rág, hogy még rosszabb legyen" :)
Szóval 5 hét múlva már Ferihegyen leszáll a gépem nekem is. Jujdejó!!! :) Remélem, nem feledkezem el az erőspestáról. Meg a konyakmeggyekről sem. Sőt, egy jóféle pálinka is remélem, visszatér augusztus 27én Szöulba-ez utóbbi már csak vicc :).
Spanyolország nyerte a foci EB-t (mint két éve a VB-t, emlékszem, többen is a hollandoknak drukkoltak, de én számoltam a spanyol győzelemre. Még mindig nevetek azon, hogy szurkoltunk Koreának :) ). Most olimpia lesz. Sok aranyérmet Magyarországnak!!! :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése