2016. február 10., szerda

Szülinapom, kutyás kávéház és Zelen

Szóval ma volt a szülinapom, már a sokadik (höhö). Rengetegen írtak nekem (és még kapok most is üzeneteket :) ), köszönet mindenkinek. A mai napon megnéztük a Kung-fu Panda 3. részét, nagyon jó volt, rengeteget nevettünk. A hangosítás rendben volt, teljesen jól lehetett érteni az angol szöveget.
Mozi előtti vicces: Azért tudni kell, a szuperhősök is emberből vannak :) :)
 Egy kávézó: "Csak Jézus... csak lazaccal": Ennek meg mi értelme van?
 A film után a BauHaus kávézóba mentünk (vagy VauHaus? magyarra fordítva? höhöhöhö). Vannak emberek, akik a "kutyas**rból is aranyat csinálnak", és létrehoztak egy kávézót, kutyákkal, kutyabolond embereknek (mint pl. jómagam). Van állítólag macskás kávézó is a macskarajongóknak Myeong-dong környékén. Sőt, állítólag bárányos meg mosómedvés is.  Azért kikutyáztam itt magamat. Elég sok fenevad élt itt, pl. malamut, golden és labrador retriver kutyusok, meg rengeteg öleb. Lehetett a kutyáknak rágcsát venni, csak akkor az összes eb megszállta az embert. "Kutyatámadás", ahogy egyesek szerint mondani szokás :). Azért élveztem a dolgot :).
 Ez a malamut annyira édes, de olyan lusta volt, még a kényeztetés sem vonta el a figyelmét :)

 Közben a kutyusok játszottak :) :)
 Megszálltak engem a fenevadak :) :)
 Bárhová felmászhattak. Egyben megegyeztünk azonban: kutya nem lakásba való, az ebeknek kell a mozgástér, nem érdemes őket lakásban tartani.
 Ezután mentünk Itaewon-ra, a Zelen nevű kajáldába, ami egy bolgár étterem. Koreában a legtöbb európai kaja drága, de néha ki lehet próbálni. Mi egyfajta kaja-kombót rendeltünk, ami olcsóbb. Emellett natúr joghurtot ittunk. Európai ember nagyon hiányolja ezt, bár már indiai barátaim csináltak nekem "curd"-öt, ami hasonlít az európai kefirhez, natúr joghurthoz.
 Először sajtos, sült padlizsánt ettünk, ami nagyon finom volt. Szerintem ilyent majd ha nyáron hazalátogatok, csinálok cukkiniból hasonlót, mivel imádtam :).
 Csirkés steak (?) illetve lazac. Mindkettő nagyon ízlett. Szeretem a lazacot, nyersen és sülve is :).
 Végül kaptuk ezt a palacsinta -batyut, amiben csokikrém, alma és banán (?) volt. Nagyon jó volt :).
Most nagyon klassz szülinapom volt, sokat nevettünk, jót ettünk :).  Ráadásul pont a szünnapra esett, ez pluszpont :) . Jó volt ez alatt a pár ünnepnap alatt kipihenni magamat, végre rendesen futni, és remélem, most hamarosan a stresszes időszakot is sikerrel zárjuk le :) :). Vasárnap kezdődik a futószezon is :). 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése