2016. február 28., vasárnap

Cebu: Island hopping és úszás a halakkal

A mai nap elég gáz idegenvezetőt kaptunk, aki csak minél több pénzt akart belőlünk kicsikarni. Konkrétan nem csinált szinte semmit.
 Először kivittek minket a nyílt tengerre, ahol fürödhettünk. Szép halakat láttunk, eleinte csak mi úszkáltunk, de később egyre több ember ment oda, akik főleg búvárkodtak (mi maradtunk a sima búvárszemüveg-búvárpipa-kombónál: snorkelling, ahogy angolul nevezik). Viszont rábeszéltek minket arra, kóstoljuk meg a kókuszt, mivel finom, és egy vagyont kértek tőlünk. Ráadásul még finom sem volt annyira, mint a tegnapi kókuszvíz, amit Bohol-on ittunk,

Egy másik szigetre mentünk, ahol ebéd is járt, és később úszhattuk is a halakkal.

Ebéd: Tipikus helyi kaja, tengeri herkentyűk, hal, és hús.
 Na meg gyümölcsök.
 Megnéztük az üdülőövezetet. Itt nem tudnék 1-2 napnál többet eltölteni. Sajnos, vagy hála az égnek, mi inákbb az aktív pihenés hívei vagyunk, amikor járkálunk  a nyaralás alatt ide-oda. Sajnos hiperaktív emberek nem bírnak megmaradni egy helyben :) :).

A halakkal való úszás különleges és felejthetetlen élmény volt, főleg, hogy ezeket a halakat csak az akváriumban láthattuk eddig.

Megkóstoltuk ma a duriánt is. amit a "gyümölcsök királyaként" emlegetnek, A legendák szerint egészséges. Nem volt rossz, de kicsit az az érzésünk volt, mintha egy francia krémest ennénk, amit a szakács teli nyomott fokhagymával (höhöhöh)...