2016. február 13., szombat

Bukcheon Hanok Village és impresszionista kiállítás

Ma úgy döntöttünk, nem túrázunk, mivel esőt mondtak. Igaz, csak most, a délután lett ebből az esőből valami, de nem bántuk meg, mivel szép napunk volt :). Egy laza 10km-es reggeli futás után (ma nagyon meleg volt) gondolkodtunk, mit csináljuk. Néha jók ezek a "lazább" napok, amikor túrázástól eltérő dolgokat is lehet csinálni, elmenni 1-1 érdekesnek látszó kiállításra, sétálni a városban, vagy hasonló programot szervezni.
Most vettem ezt észre, beszéltek erről, de még nem láttam eddig. Koreai szabályok, tilos a nők szoknyája alá fényképezni. Nem tudom, szerintem nem totál normális, aki a csajok bugyiját akarja lefotózni...
 A Jogyesa-nál, a szentélyben láttunk tulipánokat. Meleg nap volt a mai, és ettől még inkább tavaszi hangulatom lett pár percre :).Jó volt a tavaszi virágokat látni, most, tél vége felé :).
 Nem álltam meg, próbálnom kellett hanbokot is, nem is olyan drágán. Szép ruhát adtak most rám, talán ez volt a legszebb ruha, amit próbáltam, és ez állt nekem legjobban  (nem annyira kismamaruha-fíling, mint általában a hanbokok). Lehetett ezekben a szép ruhákban fotózkodni,

 Egy kicsit vicces kép, a személyzet kérte, álljunk be, annak ellenérre, hogy kettőnk közül csak én öltöztem fel :). Nem mindenki szereti az ilyesféle jelmezeket :) :) :).
 Kicsit még sétáltunk a környéken, és gondoltuk, elmegyünk a GyeongbokGuung-hoz.
Viszont útközben láttunk egy hirdetést, hogy a Seoul Arts Center-ben impresszionista kiállítás van. Szeretjük mindketten az impresszionista művészetet, gondoltuk, van időnk, elmegyünk oda :). Útközben egy kedves buddhista szerzetes hölgy mellett ültem. A nő rám mosolygott, és egy karperecet is ajándékozott nekem. Szeretem az ilyen kellemes meglepetéseket :).
 A kiállítás érdekes volt, nagy örömünkre az eredeti festményeket nézhettük meg. Legalábbis gyanítottuk, hogy azok voltak. Rengeteg szép képet láttunk, Monet, Renoir, Van Gogh meg rengeteg más, számunkra ismeretlen művész alkotásait tekinthettük meg. Fotózni tilos volt (ami jogos). Nem volt nagy, de hatalmas élmény volt látni ezeket a képeket.
 Ezek után egy késői ebéd gyanánt koreai étterembe is beültünk, ahol nagyon finom hallevest meg kimcsipajeon-t ettünk. Az étterem hangulata is jó volt a jellegzetes dekorációval :) :).
Ezek a babát tetszettek mindkettőnknek :) :)


Pont végeztünk az ebéddel, és mentünk a metrómegállóba, mikor elkezdett szakadni az eső. Ezek szerint az esernyőket sem hoztuk hiába, utolsó pár percben nagy hasznunkra váltak :) :).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése