2016. február 8., hétfő

Busanban holdújévkor, 1. rész

Azért nem fog elveszni a hosszú hétvége, próbáljuk jól érezni magunkat. Szombaton és vasárnap Busan-ban voltunk. Jártam már itt, de csak ezt a tenger menti szentélyt láttam. Most is nagyon élveztük. Mikor buszra szálltunk fel, havazott, és a busz is késett. Túravezetőnk mindenkinek ajándékozott 1-1 lottószelvényt, és mondta, aki nyer, az lóg neki egy luxuskocsival :) :). A buszon én mélyen aludtam (megint egy stresszes hét volt kevés alvással). A fűtés fullra volt állítva, amit nehezményeztünk. Reggel 6 körül értünk a szentélyhez, napfelkeltére. Ezt már láttam egyszer, és nagyon tetszett most is.


Valami fenyőgallyakból készült kunyhó, amit állítólag elégetnek majd. Vagy a "hold kunyhója?" egy másik fordítás szerint.

A reggeli :) . Viccet félretéve a buddhista ételáldozat :)
















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése