2016. február 10., szerda

Hosszú hétvége

Szóval most holdújév volt, pontosabban a majom éve. Viszont ez nem indok arra, hogy bárkit is majmoljak (höhöhöh). Bár már az utazást el kellett halasztani, annak ellenére nem csüggedtünk (hiszen hamarosan megyünk :) ). Hétfőn dolgoztam, mivel be akartam fejezni valamit. Ez egész napos munka volt, de sikerrel lezártam. Este futottunk 5km-t, és a parkban két aranyos golden retriver kutyussal is "összefutottunk", akik folyton kocogni akartak velünk (szegény gazdi). Másnap elmentünk a tradicionális faluba, a Korea Folk Village-be. Én már láttam, de szívesen visszatérek ide bármikor :) :). Sajnos nagy tömeg volt, gondolom az ünnepnap miatt, de jól éreztük magunkat :). A busz visszafelé nem akart jönni, emiatt elsétáltunk a metróhoz.













 Indiai kajáldába ebédeltünk (kicsit csípős volt a kaja), és utána datolyát is vettünk :)
 Mivel beneveztünk egy terepfutó versenyre, gondoltuk, szokni kéne a húzós terepet, emiatt elmentünk futni a Suwon-i erődre. Kicsit szoknom kell a hegynek fel-hegyről le terepet, de majd megedződünk :). Jól esett a mozgás, meg hideg sem volt :). Visszafelé lekocogtunk a meredek terepen, át a piacon, és a folyóparton keresztül a metróhoz :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése